Click here!

Tipy na vhodnejšie reakcie v stresových situáciách namiesto jedenia

Zdroj foto: stock.adobe.com

Namiesto jedla si naplánujte iné príjemné aktivity.

Pred televízorom si môžete zlepšiť pohodu pohladením domáceho maznáčika, strávením príjemných chvíľ s partnerom, ponaťahovaním sa počas reklám, cvičením na stacionárnom bicykli pri obľúbenom seriáli do prvej reklamy, skákaním na fit lopte atď. 

Ruky môžete zamestnať niečím iným ako jedlom – môžete pliesť alebo si lakovať nechty, maznať sa s domácim miláčikom, túliť sa k partnerovi, zabaliť si ruky do huňatej deky atď. 

Niekedy môžete stráviť chvíle pohody inak ako pred televízorom. Ak máte niekoho, kto vám deti postráži, môžete sa vydať za príjemnými zážitkami. 

Môžete pozvať priateľov a dosiahnuť pohodu priateľským rozhovorom a dobrou zábavou.

Ak vo vás narastá napätie, že si v akejkoľvek situácii odopriete obľúbenú pochúťku, inšpirujte sa technikami v téme Jem v strese.

 

Spoločnosť STOB ponúka viac než 30 rokov komplexnú pomoc pri chudnutí, a to bez diét a striktných obmedzení. Okrem správnej výživy a pohybu, sa STOB zameriava predovšetkým na psychiku. Tento prístup aplikuje v skupinových kurzoch chudnutia či online nástrojoch, ako je program Sebakaučing. Viac sa o aktivitách STOBu dozviete na www.stob.cz.

Pridaj komentár