Bratislava 9. septembra (TASR) – Štátna Všeobecná zdravotná poisťovňa plánuje na kampaň v rámci prepoisťovania minúť okolo 420.000 eur, teda asi raz toľko ako vlani. V rámci kampane sa majú objaviť aj billboardy a televízne spoty.
Podľa generálneho riaditeľa poisťovne Marcela Foraia majú finančné prostriedky pochádzať z prevádzkových nákladov. Kampaň má niesť tri odkazy, a to že poisťovňa vracia zisk do systému zdravotného poistenia, zdravotné benefity a nový projekt o prevencii.
Zmeniť zdravotnú poisťovňu možno len raz ročne, vždy k 1. januáru. Ak chce poistenec zmeniť poisťovňu od 1. januára 2013, prihlášku musí podať do 30. septembra 2012, a to len do jednej zdravotnej poisťovne.
Poistenci sa môžu rozhodnúť medzi troma zdravotnými poisťovňami – štátnou Všeobecnou zdravotnou poisťovňou a súkromnými poisťovňami Dôvera a Union zdravotnou poisťovňou. Záujem o zmenu zdravotnej poisťovne prejavilo doteraz vyše 100.000 ľudí.